loader image

PPC hirdetéskezelés

Az Uhu Kreatív Ügynökség kampánykezelés szolgáltatása elhozza neked az áttörést, amire már egy emberöltő óta vársz. Vedd igénybe Facebook, Instagram, Google vagy további PPC hirdetéskezelési szolgáltatásunkat és kapcsoljuk együtt turbó üzemmódra.

HIRDETÉSKEZELÉS

Nem csak a nagy cégeknek valók az online hirdetések!

Mindig irigykedtél azokra a cégekre akik elől szerepelnek a Googleben a találati listán? Vagy nem érted, hogy hogy van az, hogy meglátogatsz egy weboldalt és utána Facebookon már kapod is a hirdetésüket? Online hirdetések témában íródott blogbejegyzéseinkben részletesen olvashatsz, hogy ez hogyan is lehetséges.

Eddig azt gondoltad, hogy ők kiváltságosok? Hát korántsem!

Van egy jó hírünk! Felépítjük és üzemeltetjük neked a Te automata vevőszerző marketing rendszeredet, aminek köszönhetően mindig ott leszel a Google első oldalán és a vásárlók fejében egyaránt.

Hogyan csináljuk?

Hirdetések típusai

  • Facebook, Instagram hirdetéskezelés: A legnagyobb közösségi média csatornákon fejlett hirdetési megoldásokkal ma már mindenki megtalálja a széles célközönségét.
  • Remarketing kampánykezelés: A látogatók utókövetése, miután elnavigált az oldalról elengedhetetlen webáruházak számára. Ha Te ezt a módszert nem használod, máshoz mennek az érdeklődőid.
  • Google Ads hirdetések: Jelenj meg Te a Google első találatai között többszörösen megtérülő kampányoddal.
  • Google Display: Vizuális hirdetések különböző platformokra optimalizált bannerekkel és egyéb dinamikus katalógusokkal.
PPC Hirdetések

Az online hirdetések előnyei

Évtizedekkel ezelőtt csak azoknak a multiknak volt lehetőségük hirdetni (főleg TV-ben, rádióban), melyeknek hatalmas reklám budget-vel rendelkeztek. Ez a kis- és középválllakozás számára teljesen elérhetetlen volt akkor. Azonban ez már a múlté. A lakosok több, mint 80%-a jelen van az interneten, ami azt jelenti, hogy őket valamilyen formában el tudjuk érni egy jól beállított, tűpontos hirdetéssel. Ennek a fajtáját nyilván a célközönség típusa határozza majd meg, hogy számodra melyik lesz a legkifizetődőbb.

A tömegekhez szóló TV reklámokhoz képest jóval alacsonyabb indulási költséggel el tudunk indítani egy hirdetési kampányt a Googleben vagy a Facebookon, melynek eredményeit már az első hónapban tapasztalni fogod.

Gondolj bele, hogy nem kellene többet a sales-ezéssel, hideg hívásokkal, házalásokkal foglalkoznod. Ezután már tényleg csak annak kell szentelned az figyelmedet, amit igazán szeretsz csinálni.

PPC HIRDETÉSKEZELÉS

Hogyan lesznek sikeresek a Te kampányaid is?

Felméréseket végzünk

Átnézzük a honlapodat, marketing csatornáidat, hogy tényleg hatékonyan tudnánk-e megvalósítani a kampányokat

Beállítások

A hirdetések indítása előtt a legapróbb részletig beállítunk mindent (analitikai szoftverek, konverziókövetés, a kódokat elhelyezzük a megfelelő helyen)

Kreatív grafikák

A hirdetés beállításaival párhuzamosan elkészítjük a kreatív hirdetési anyagokat, legyen az egy videó, fotó vagy szöveges tartalom.

Optimalizálás és A/B tesztelés

Folyamatosan nyomon követjük a hirdetéseid teljesítményét, teszteljük a különböző kreatívok eredményeit, kulcsszavakat és egyéb variációkat.

Aktualizáció

A nem eredményes hirdetés mintákat kidobjuk, a működőket továbbfejlesztjük, így növelve a konverziót és a megtérülést.

Jelentések

Az átláthatóság érdekében fejlett analitikát és konzultációs időpontokat biztosítunk ügyfeleinknek.

Magasszintű eszköztár

Online hirdetések (PPC) a legnépszerűbb marketing eszközökkel!

google sc
chatgpt
photoshop
illustrator
indesign
figma
googleads
analytics
FRISS HÍREK, ÉRDEKESSÉGEK

Hasznosnak fogod találni

Kukkats be az Uhu Kreatív Ügynökség kulisszái mögé, böngészd végig ismeretterjesztő marketing blogbejegyzéseinket. Tanulj hatékony trükköket és stratégiákat, hogy kihozd magadból a maximumomat az online világban!

ÖTLETTŐL A MEGVALÓSÍTÁSIG

A sikeres, közös projekthez vezető út

Az online hirdetések rendkívül fontos szerepet játszanak a vállalkozások növekedésében és az ügyfélkör bővítésében. Azonban a hatékony PPC (Pay-Per-Click) hirdetések létrehozása és kezelése sok időt és szaktudást igényel. Az alábbiakban bemutatjuk a PPC hirdetéskezelés folyamatát az ötlettől a megvalósításig, hogy ügyfeleinknek a lehető legjobb eredményeket nyújthassuk.

Stratégia és kutatás

A folyamat első lépése az ötlet és stratégia kidolgozása. Ebben a szakaszban megérthetjük ügyfeleink vállalkozását, céljait és célcsoportját. Az alapos kulcsszókutatás segít megtalálni azokat a kulcsszavakat, amelyekkel a leghatékonyabban érhetjük el a potenciális ügyfeleket.

Hirdetési kampány létrehozása

Miután meghatároztuk a stratégiát és kulcsszavakat, létrehozzuk a hirdetési kampányokat. Ebben a szakaszban készítjük el az átgondolt hirdetéseket, címeket és leírásokat. Kialakítjuk az optimalizált hirdetési csoportokat a releváns kulcsszavak alapján.

Landing oldalak készítése

A hatékony hirdetésekhez kulcsfontosságúak a jól optimalizált landing oldalak. Ezek az oldalak releváns tartalmat és cselekvésre ösztönző elemeket tartalmaznak, hogy az érdeklődők minél könnyebben változhassanak vásárlókká vagy ügyfelekké.

Monitorozás és optimalizálás

A hirdetések élesítése után folyamatosan monitorozzuk a teljesítményüket. Az analitikai adatok alapján azonosítjuk a sikeres és kevésbé sikeres elemeket. A hirdetési kampányokat folyamatosan optimalizáljuk, például átírjuk a hirdetési szövegeket, finomhangoljuk a SEO kulcsszavakat és a célcsoportot.

Elemzés és riportálás

Rendszeresen készítünk riportokat és elemzéseket az elért eredményekről. Ezek a riportok mutatják a hirdetések teljesítményét, költségeket, konverziókat és más fontos mutatókat. Az elemzések alapján mérjük fel a kampány hatékonyságát és az esetleges fejleszteni kívánt területeket.

FELKELTETTÜK ÉRDEKLŐDÉSED?

Kérj árajánlatot hirdetéskezelés szolgáltatásra!

Segítünk neked hatékony online hirdetések létrehozásában és optimalizálásában. Csapatunk a legújabb trendeket követve gondoskodik arról, hogy hirdetéseid a lehető legjobb eredményeket hozzák.

Mekkora összeget szánnál a projektre?

14 + 2 =