loader image

Webáruház készítés

Haladni szeretnél a korral és az interneten értékesítenéd termékeidet? Szükséged lesz egy profi, jól konvertáló, minden eszközre optimalizált webshopra. A legjobb helyen jársz, vedd fel velünk a kapcsolatot, ha webáruház készítését tervezed. Indítsuk be együtt a pénztermelő gépezetedet!

Webáruház készítés

Miért van Neked is szükséged webáruházra?

Az e-kereskedelem nem csak a világon a legdinamikusabban fejlődő iparág, hanem Magyarországon is. Ha megnézzük a tendenciát az elmúlt években minden naptári évet tekintve körülbelül 20%-os előrelépést ért el a digitális világ Magyarországon az előző évhez képest. Fontos feladatok a cégeknek: digitalizáció, folyamatos újratervezés, minőségibb szolgáltatásokra való törekvés.

Magyarországon 2021-re már közel 37 ezer webáruházat üzemeltetnek a vállalatok. Ugyanebben az évben részben a vírushelyzet következtében a rendelések száma a webes felületeken rekordot döntött 87 millió megrendeléssel, mely 26%-os növekedést jelentett az előző évhez képest.

Ezeket az adatokat megvizsgálva levonhatjuk azt a következtetést, hogy ha Te a cégeddel nem jelensz meg egy webáruházzal, akkor jelentős bevételtől esel el, ami hosszú távon lépéselőnyt enged versenytársaidnak.

Reszponzív megjelenés

Minden eszközön szépen, igényesen fog megjelenni a webáruházad.

Gyors határidővel

Az üzleti életben nincs idő 6 hónapos várakozásra, míg elkészül az egyedi webáruházad.

Kedvező árfekvés

Az előre elkészített blokkoknak köszönhetően nem kell mindent egyedi kódolással 0-ról elkészíteni.

Keresőbarát áruház

Az UNAS webáruházakat nagyon hatékonyan lehet SEO-zni, így több látogatót tudunk a webshopra csábítani.

Egy webáruház ma már nem több milliós költség
Az Uhu Kreatív csapata ügyfeleinek elsősorban egy Magyarországon közkedvelt UNAS webshop motorra szokott támaszkodni, ha webáruház készítése kerül szóba. A minden részletre kiterjedő webshop motor előre elkészített blokkjainak köszönhetően a webáruházat gyorsan és költséghatékonyan tudjuk a Te igényeidre szabni.

További fontos szempont az is, hogy a felhasználóbarát admin felületnek köszönhetően később a cég munkatársai is tudják majd kezelni a termékeket, tartalmakat, oldalakat, leírásokat. Többek között azért is szoktuk javasolni ügyfeleinknek az UNAS webshop motor használatát, mert az UNAS-nál biztosított funkciók egyedi fejlesztésben több millió forintos költséget jelentene. Sok KKV-nak nincsen is lehetősége vagy nem is kíván ilyen mértékű befektetést tenni, de erre sok esetben nincs is feltétlen szükség.

Egy webáruház megléte napjainkra létminimummá vált
Mára már valószínűleg minden kereskedő számára világossá vált, hogy egy webáruházzal az online térben való megjelenés alapvető fogyasztói igénnyé vált. Azok a vállalkozások, akik nem tudnak ennek eleget tenni, rövid időn belül lemaradnak versenytársaikkal szemben, ami az offline, bolti értékesítést is érinteni fogja.

Az interneten vásárló tömeg nagy része legyen szó akár online, akár offline vásárlásról megpróbál tájékozódni a cégedről, végigböngészi a webáruházadat és megnézi a visszajelzéseket az árösszehasonlító oldalakon. Nagy valószínűséggel csak ezután fogja leadni a rendelését vagy sétál be személyesen a boltodba, éppen ezért kulcsfontosságú kérdés ezeken a platformokon is jelen lenni.

HOGYAN CSINÁLJUK?

Milyen kérdéseket kell átgondolni a webáruház készítése előtt?

Manapság a webáruházak elkészítése előtt számos folyamatot, kardinális kérdést meg kell válaszolni, ugyanis ez alapján fogunk majd munkához látni:

t

Milyen számlázó programot szeretnénk bekötni? Szükség van-e automatikus számla kiállítására?

t

Milyen szállítási lehetőségeket és milyen díjszabást alkalmazunk?

t

Hozzávetőlegesen hány terméket szeretnénk megjeleníteni a webáruházban?

t

Milyen termékeket és termékkategóriákat, termékkategóriákat szeretnénk létrehozni?

t

Milyen fizetési módokat szeretnénk aktiválni a webáruházban? (pl bankkártya, áruhitel, utánvét, előre utalás)

t

A honlap keresőoptimalizálását egyszeri vagy havidíjas szolgáltatás szolgáltatásként szeretnénk elvégezni?

Webáruház készítés

Élet a webáruház átadása után

Tapasztalatunk szerint ügyfeleinknek egy jól konvertáló webáruház elkészítése a kisebbik feladat. Amitől többször vért szoktak izzadni az inkább az üzemeltetése és a profit utolsó forintig történő kiaknázása. Az Uhu Kreatív csapata a komplex megoldásokban hisz, így előszeretettel vállaljuk át általunk készített webáruházak hirdetés menedzsmentjét, havidíjas SEO-zását vagy akár a hírlevél rendszer üzemeltetését.

Magasszintű eszköztár

Webáruház készítés a legnépszerűbb bővítményekkel!

divi
elementor
google sc
typebot
seopowersuite
activecampaign
mailchimp
yoast
chatgpt
wordpress
unas
photoshop
illustrator
indesign
lightroom
figma
sublimetext
googleads
analytics
FRISS HÍREK, ÉRDEKESSÉGEK

Hasznosnak fogod találni

Kukkats be az Uhu Kreatív Ügynökség kulisszái mögé, böngészd végig ismeretterjesztő marketing blogbejegyzéseinket. Tanulj hatékony trükköket és stratégiákat, hogy kihozd magadból a maximumomat az online világban!

ÖTLETTŐL A MEGVALÓSÍTÁSIG

A sikeres, közös projekthez vezető út

A webáruház készítés munkafolyamata komplex és sok lépést tartalmaz az ötlet megszületésétől a tényleges online platform megvalósításáig. Az egyedi design, a funkciók integrálása, a tartalomfeltöltés és a SEO optimalizáció mind hozzájárulnak ahhoz, hogy a webáruház hatékonyan működjön és vonzó legyen az ügyfelek számára. A folyamatos karbantartás pedig biztosítja, hogy az üzleti tevékenység folyamatosan sikeres legyen az online térben.

Ötlet és tervezés

A folyamat első lépése az ötlet megszületése. Az ügyfél elképzeléseit és céljait alapul véve megtervezzük a webáruházat. Fontos, hogy a tervezési fázisban részletesen átbeszéljük az ügyfél igényeit, a termékkínálatot, a célcsoportot és az elérni kívánt funkciókat. Ezen információk alapján készítjük el a design tervet és személyre szabjuk a webáruházat.

Webáruház felépítése és fejlesztése

Miután a tervezési terv elfogadásra kerül, megkezdődik a webáruház fejlesztése. Ebben a fázisban a weboldal kinézetét és funkcionalitását egyesítjük. A responszív design keretein belül létrehozzuk az egyedi design elemeket, kialakítjuk a menüstruktúrát és integráljuk a kívánt funkciókat, mint például a kosár, fizetési rendszer, regisztráció és bejelentkezés, számlázóprogram, hírlevélküldő stb.

Tartalomfeltöltés és termékkatalógus

Ebben a szakaszban feltöltjük a webáruházhoz szükséges tartalmakat és a termékkatalógust. A termékekhez fotókat, leírásokat és árakat rendelünk, hogy vonzó és informatív legyen az ügyfelek számára. A termékkategóriákat és szűrési lehetőségeket is beállítjuk, hogy könnyen kereshető legyen a kínálat.

Tesztelés és finomhangolás

Miután a webáruház elkészült, alaposan teszteljük az összes funkciót és kompatibilitást különböző böngészőkkel és eszközökkel. Feltérképezzük az esetleges hibákat és eltéréseket, majd azokat kijavítjuk. A felhasználói élményt maximalizálva finomhangoljuk az oldalt.

SEO optimalizáció

A webáruház sikeréhez nélkülözhetetlen a keresőmotor-optimalizáció (SEO). Az oldalt olyan módon optimalizáljuk, hogy könnyen megtalálható legyen a releváns keresőkifejezésekre. Kulcsszavakat használunk, optimalizáljuk a meta címkéket és leírásokat, valamint kialakítjuk a megfelelő URL-struktúrát.

Publikálás és karbantartás

Miután minden tesztelés és finomhangolás megtörtént, elkészült webáruházat publikáljuk és elérhetővé tesszük az ügyfelek számára. Azonban a munka ezzel nem ér véget. A webáruházat folyamatosan karbantartjuk, frissítjük a tartalmakat, monitorozzuk a teljesítményt és válaszolunk az ügyfelek visszajelzéseire.

FELKELTETTÜK ÉRDEKLŐDÉSED?

Kérj árajánlatot webáruház készítésre!

Örömmel készítünk az igényeidre szabott, modern és funkcionális webáruházat. Tapasztalt csapatunk vállalja az ötlettől a megvalósításig terjedő folyamatot, beleértve a tervezést, fejlesztést, tartalomfeltöltést és SEO optimalizációt és a teljeskörű online marketinget is. Számos elégedett ügyfelünknek segítettünk már a sikeres online jelenlét kialakításában. Kérjük, oszd meg velünk az elképzeléseid, hogy pontos és versenyképes árajánlatot állíthassunk össze neked.

Mekkora összeget szánnál a projektre?

11 + 12 =