Felkeltette érdeklődésed az online marketing?
Éppen elég nehéz feladat a vállalkozásodat emelkedő pályán tartani anélkül is, hogy közben azon kelljen szoronganod, vajon elég erős-e a digitális jelenléted? Eljutok-e elég emberhez vagy ismernek-e engem elegen, hogy a jövőben is legyen elég bevétele a cégnek? Kreatív ügynökségként segítünk piacvezetővé válni…
Gyakran ismételt kérdések
Nem találtál eddig választ a kérdésedre? Nézd meg, hátha már másnak is eszébe jutott!
Csak WordPress weboldalakat készítetek? Lennének egyedi igényeim.
Igen, kizárólag WordPress oldalak készítésével foglalkozunk, azonban számos alkalommal sikerült így is a különböző egyedi igényeket kiszolgálni. Könnyen előfordulhat, hogy annyira nem is egyedi az igény, már másnak is eszébe, sőt lehet, hogy már mi is csináltunk ilyet. Amennyiben még nem, ez esetek túlnyomó részében találunk rá megoldást a WordPressen belül, de ha minden kötél szakad, egyedi kódolást alkalmazunk.
Nagyjából mennyi idő alatt szoktatok elkészülni egy honlappal?
Alapvetően ez az aktuális kapacitásunktól is függ, de büszkén mondhatjuk, hogy a minőség mellett az átadási határidő gyorsaságára is törekszünk. Nyilván minden projekt más és más, de általában 1 hónapos határidőt szoktunk ígérni egy bonyolultabb honlapra. Ebben már benne van a kulcsszókutatás, design elkészítése, webszövegezés, képek elhelyezése és a keresőoptimalizálás is.
A szöveget nekünk kell adni a weboldalhoz/ webáruházhoz vagy ti készítitek el azt is?
Mindenképpen szükségünk lesz valamilyen kiinduló alapra részedről is, de nagyon sok mindent megtudunk egy kulcsszókutatásból és egy konkurenciaelemzésből. Általában szeretjük elkészíteni a webszövegeket is, de volt már rá példa, hogy azt a megrendelő biztosította nekünk. Webáruházak esetén a leírásokat is el tudjuk készíteni, azonban ahhoz bizonyos esetekben már nagyobb szükségünk van.
Nem nagyon vannak saját képeink, tudnátok fotókat is biztosítani a honlaphoz?
Természetesen tudunk. Azt látni kell azonban, hogy a saját vállalkozásról készített képek mindig nagyobb bizalmat keltenek, mint a netről letöltött stock fotók. Ezért javasolnánk egy imázs fotózás szervezését a projekt megkezdése előtt, hogy legyenek szuper képeink. Amennyiben ez nem lehetséges, úgy maradunk a stock fotóknál.
A honlap/ webáruház átadása előtt a keresőoptimalizálást is megcsináljátok?
Természetesen, komplex marketing vezért felépítéssel, alap technikai szintű SEO-val minden esetben ellátjuk a weboldalt/ webáruházat. Amennyiben a havi díjas keresőoptimalizálás szolgáltatásunkat is választod, úgy nyilván ez a közös munka tovább folytatódik.
Nagyjából milyen költséggel kell számolnunk egy céges weboldal esetén?
Nagyjából 200-300 ezer Ft között szoktunk weboldalakat készíteni, ha egy one-page weboldalról van szó, akkor inkább 200.000 Ft, a multi-purpose oldalak (több egyedi aloldal) pedig inkább a 300.000 Ft felé közeledik. Itt is függ az aloldalak számától, illetve, hogy milyen tartalmakat kell a weboldalhoz elkészítenünk.
A weboldal használatát is betanítjátok majd nekünk?
Ügyfeleinknek erősen szoktuk ajánlani a havi díjas weboldal karbantartás szolgáltatást, mert az lefedi a biztonsági mentések, rendszeres frissítések, alap szintű tartalom módosítások elkészítését. Amennyiben ezzel nem szeretnél élni, úgy természetesen egy pár videós anyagot biztosítunk, hogy tudd szerkeszteni alap szinten a weboldaladat.
Hogyan segíthet nekem is a SEO?
A SEO szolgáltatásunk révén optimalizáljuk weboldalad tartalmát és szerkezetét, hogy jobb helyezést érj el a keresőmotorok találati listáin, és növeld az organikus forgalmat.
Mit jelent a közösségi média oldal kezelés?
A közösségi média oldal kezelés során vállaljuk a márkád online jelenlétének karbantartását a különböző platformokon. Létrehozzuk, időzítjük a posztokat, valamint válaszolunk a felhasználók kérdéseire és visszajelzéseire.
Miért fontos a reszponzív webdesign?
A reszponzív webdizájn lehetővé teszi, hogy a weboldalad megfelelően jelenjen meg mindenféle eszközön és képernyőméreten, javítva ezzel a felhasználói élményt és a keresőoptimalizációt.
Milyen platformokon vállaljátok a közösségi média kezelést?
Vállaljuk a közösségi média kezelést többek között Facebookon, Instagramon, Tiktokon, Youtube-on és LinkedInen is, ahol célzottan építjük a márkád jelenlétét.
Miért fontos a vizuális tartalom a tartalommarketingben?
A vizuális tartalom, mint például képek, videók és infografikák, vonzóbbá és emlékezetesebbé teszi a tartalmakat, hozzájárulva a nagyobb elkötelezettséghez és megosztásokhoz.
Hogyan tudtok segíteni a márkaidentitás kialakításában?
Grafikai tervezőink és tartalomszakértőink együttműködésével segítünk megalkotni egyedi és céljaiddal összhangban lévő márkavizualitást és márkád üzenetét.
Hogyan tudjátok biztosítani a weboldalak gyors betöltődését?
Optimalizáljuk a képeket, használunk gyorsítótárakat és minimálisra csökkentjük a felesleges kódokat, hogy a weboldalak gyorsan és zökkenőmentesen töltsenek be.
Melyik közösségi média platformot ajánljátok leginkább?
A platformválasztás attól függ, hogy melyik célcsoportod van a legaktívabb a közösségi médiában. Általában a Facebook, Instagram, Tiktok és Youtube a népszerű választások.
Milyen típusú grafikai projekteken dolgoztatok?
Dolgozunk logótervezésen, szórólapokon, plakátokon, digitális hirdetéseken és egyéb vizuális elemeken, amelyek erősítik a márkád arculatát.
Vállaltok garanciát az elkészített honlapokra/ webáruházra?
Természetesen, az általunk vétett vagy fejlesztésből adódó hibákékért 100%-ban garanciát vállalunk. Azonban abban az esetben, hogy ha valaki belenyúl akár a forráskódba, akár az oldal felépítésébe, úgy azt már garanciálisan javítani nem tudjuk.
Milyen webshop motort használtok a webáruház elkészítésére?
Unas webshop motort szoktuk ajánlani ügyfeleinknek ugyanis ár-érték arányban rendkívül jó, mindemellett folyamatos supportot biztosítanak, ami néhány külföldi webshop motorról például nem mondható el.
Nagyjából mennyi idő alatt szoktatok elkészülni egy teljes webáruházzal?
Függ attól, hogy mennyire összetett a struktúrája a webáruháznak, de az esetek többségében 6-8 hét alatt szoktuk elkészíteni a webáruházakat. Ezt nyilván befolyásolja az is, hogy kell-e termékfotókat, termékleírásokat készíteni vagy mi töltjük-e fel a termékeket a webáruházba.
A termékeket ti töltitek fel majd a webáruházba vagy nekünk kell?
Mind a kettő járható út tud lenni, de általában javasolni szoktuk, hogy a partnerek töltsék fel, mert ők ismerik a termékeket, tudják a részleteit és később, ha esetleg termékösszevonásokra, paraméterezésekre kerül sor, akkor bekapcsolódunk a folyamatba.
Nagyjából milyen költséggel kell számolnunk egy webáruház elkészítésére?
Hozzávetőlegesen 400.000 Ft-ért szoktunk webáruházat készíteni, egy egytermékes webáruház nyilván nem kerül ennyibe, de egy komplexszebb rendszer már igen. Az ár is függ a termékfotók, leírások elkészítésétől, a kért funkcióktól, a termékek számától stb.
Milyen funkciókat kell átgondolnunk a webáruház készítés előtt?
- Milyen számlázó programot szeretnénk bekötni? Szükség van-e automatikus számla kiállítására?
- Szállítási lehetőségek és díjak
- Hozzávetőlegesen hány terméket szeretnénk megjeleníteni a webáruházban?
- Termékek és kategóriák, termékkategória ágrajz készítése (termékfeltöltés)
- Milyen fizetési módokat szeretnénk aktiválni a webáruházban? (pl bankkártya, áruhitel, utánvét, előre utalás)
- Honlap keresőoptimalizálása (egyszeri vagy havidíjas szolgáltatás)
A webáruház átadása után vállaltok további marketinges háttértámogatást?
Természetesen, mindig nagyon szívesen csináljuk az általunk készített webáruházak teljeskörű marketingjét. Legyen szó a hírlevél rendszer működtetésétől kezdve a tartalommarketingig, ránk biztosan számíthatsz!
Az áraitok tartalmazzák a Google/ Facebook felé fizetendő hirdetési költséget is?
Nem, az áraink mindig az ügynökségi díjak, a hirdetési keretet és struktúrát segítünk felállítani, de azt minden esetben a szolgáltatást nyújtó cég felé kell fizetni.
Miből állnak a tartalommarketing szolgáltatások?
Tartalommarketing szolgáltatásunk magában foglalja a minőségi cikkek, blogbejegyzések és egyéb fotós vagy akár videós tartalmak létrehozását, amelyek segítenek növelni a márkaismertséged.
Miben segíthetnek a grafikai szolgáltatások?
Grafikai szakembereink segítenek létrehozni látványos és összhangban lévő vizuális elemeket, amelyek megerősítik a márkád üzenetét és vonzerejét.
Hogyan történik a kulcsszókutatás a keresőoptimalizálás során?
Kulcsszókutatás során az iparágadra jellemző keresőkifejezéseket elemezzük, hogy olyan tartalmakat hozzunk létre, amelyekkel könnyebben megtalálnak téged a potenciális ügyfelek.
Mit takar az "on-page" és "off-page" SEO?
Az „on-page” SEO a weboldal tartalmára és struktúrájára összpontosít, míg az „off-page” SEO a külső hivatkozások és linképítés terén tevékenykedik, mindkettő célja a jobb rangsorolás elérése a keresőkben.
Miért fontosak a social média posztok időzítése?
A megfelelő időzítés lehetővé teszi, hogy a posztjaid akkor jelenjenek meg, amikor a célcsoportod valószínűleg online és aktív, ezáltal maximalizálva az elérést és az interakciót.
Milyen tartalomstratégiát alkalmaztok a tartalommarketingben?
Egyedi célcsoportelemzés alapján tervezzük meg a tartalomstratégiát, keresve azokat a témákat és formátumokat, amelyek a legjobban megszólítják a célközönséget.
Hogyan segíthet a SEO növelni az organikus forgalmat?
A keresőoptimalizálás (SEO) révén a weboldalad könnyebben megtalálható lesz a keresőmotorokban, növelve az organikus keresésből érkező látogatók számát.