Visszaszerezzük vásárlóid, mielőtt végleg elveszítenéd őket!
A webshopokban a vásárlók több mint 60%-a hagyja el a kosarat vásárlás nélkül. Segítünk automatizált e-mailekkel, remarketinggel és optimalizált vásárlási folyamattal csökkenteni a kosárelhagyást, hogy több látogatóból legyen fizető vevőd.
Kérj egyedi árajánlatot!
Valósítsd meg az elképzeléseidet személyre szabott szolgáltatásainkkal! Töltsd ki az ajánlatkérő űrlapot, és rövid időn belül felvesszük veled a kapcsolatot.
Kérdésed van?
Hívj minket bizalommal az alábbi telefonszámon!
Kérj egyedi árajánlatot!
Valósítsd meg az elképzeléseidet személyre szabott szolgáltatásainkkal! Töltsd ki az ajánlatkérő űrlapot, és rövid időn belül felvesszük veled a kapcsolatot.
Kérdésed van?
Hívj minket bizalommal az alábbi telefonszámon!
Miért fontos foglalkozni a kosárelhagyás csökkentésével?
A kosárelhagyás csökkentése az egyik leghatékonyabb módja annak, hogy növeld a webshopod bevételét anélkül, hogy új látogatókra költenél. Gondolj bele: a vásárló már kiválasztotta a terméket, de valamiért mégsem fejezi be a rendelést. Ha ezt a pontot optimalizáljuk, konkrét, azonnali bevételnövekedést érhetsz el!
Ráadásul a kosárelhagyók olcsóbban, gyorsabban visszacsábíthatók, mint az új érdeklődők megszerzése – a tudatos marketing és automatizáció itt fizetődik ki igazán.
Hogyan csökkentjük a kosárelhagyást?
A kosárelhagyás kezelése nem egyetlen lépésből áll – több hatékony eszközt és stratégiát alkalmazunk annak érdekében, hogy a látogatókból vásárlók legyenek. Íme, hogyan segítünk visszaszerezni az elveszett eladásokat:
-
Automatizált kosárelhagyás e-mailek
Olyan profi e-mail sorozatot építünk, amely időzítetten és személyre szabottan emlékezteti a látogatókat a félbehagyott vásárlásra.
-
Remarketing hirdetések
Segítünk célzott Facebook és Google hirdetésekkel visszacsábítani azokat a vásárlókat, akik már kosárba tették a terméket, de nem fejezték be a rendelést.
-
Optimalizált vásárlási folyamat
Átvizsgáljuk és egyszerűsítjük a webshop vásárlási folyamatát, hogy ne legyen akadálya a gyors vásárlásnak.
-
Ingyenes szállítás, kuponok, ösztönzők
Javaslatokat adunk kosárelhagyás csökkentő ösztönzőkre, mint például ingyenes szállítás, kuponkód, vagy limitált idejű kedvezmény.
-
Bizalomépítő elemek a kosárban
Olyan bizalomépítő tartalmakat helyezünk el (pl. biztonságos fizetés, gyors szállítás, visszaküldési garancia), amelyek segítenek megerősíteni a vásárlói döntést.
-
Mobilbarát és gyors webshop
Optimalizáljuk a webshop működését, hogy mobilon is gyors és felhasználóbarát legyen, hiszen sok vásárló telefonról érkezik.
Hogyan dolgozunk együtt a kosárelhagyás csökkentésén?
Az együttműködésünk során lépésről lépésre segítünk abban, hogy a lehető legtöbb kosárelhagyó vásárlót visszaszerezd. Alaposan átnézzük a webáruházad vásárlási folyamatát, feltárjuk a problémákat, és testreszabott megoldásokat dolgozunk ki. Legyen szó automatizált e-mailekről, remarketing kampányokról vagy a webshop optimalizálásáról, minden lépést átgondoltan, az üzleti céljaidhoz igazítva valósítunk meg, hogy növeljük a konverziót és a bevételedet.
1. lépés
Konzultáció és webshop elemzés
1. lépés
Első lépésként átvilágítjuk a webshopod jelenlegi vásárlási folyamatát, és megnézzük, hol veszíted el a legtöbb vásárlót.
Aug 3, 2023
Version 1.3.5
Kosárelhagyás okainak feltárása
2. lépés
Részletesen feltérképezzük, hogy miért hagyják el a kosarat a vásárlók (pl. szállítási díj, fizetési módok hiánya, lassú oldal).
July 4, 2023
Version 1.3.4
Stratégia összeállítása
3. lépés
Kidolgozunk egy személyre szabott kosárelhagyás csökkentési tervet, amely tartalmazza az automatizált e-maileket, remarketing kampányokat, technikai fejlesztéseket.
June 25, 2023
Version 1.3.3
Megvalósítás és beállítások
4. lépés
Segítünk beállítani az automatizmusokat, hirdetéseket, optimalizáljuk a checkout folyamatot, hogy minél több vásárlót visszanyerj.
May 11, 2023
Version 1.3.2
Tesztelés és finomhangolás
5. lépés
Figyeljük az eredményeket, és folyamatosan optimalizáljuk a rendszert, hogy hosszú távon is működjön.
Mekkora bevételnövekedést hozhat a kosárelhagyás csökkentése?
A kosárelhagyás csökkentése akár 10-30%-kal is növelheti egy webshop bevételét, hiszen a kosárba helyezett, de be nem fejezett vásárlások közvetlenül konverzióvá alakíthatók. Ha csak minden 10. kosárelhagyót visszanyersz, már az is jelentős plusz bevételt jelenthet. Ráadásul a kosárelhagyók visszaszerzése olcsóbb és gyorsabb, mint új vásárlók szerzése – így a marketing költségeid hatékonyabban térülnek meg.
Miért hagyják el a vásárlók a kosarat?
A kosárelhagyás mögött számos ok állhat, amelyek gyakran apróságnak tűnnek, de mégis vásárlásmegszakításhoz vezetnek. Ezek közé tartozik a magas szállítási költség, a bonyolult vagy túl hosszú vásárlási folyamat, a regisztrációs kényszer, a bizalmatlanság a fizetés során, vagy épp a hiányzó információk (pl. szállítási idő, garancia). Ha ezeket nem kezeled, feleslegesen veszíted el a vásárlóid jelentős részét.
-
Magas szállítási költség
Sok vásárló az utolsó lépésben szembesül a szállítási díjjal, ami miatt inkább elhagyják a kosarat.
-
Bonyolult vásárlási folyamat
Ha túl sok adatot kérsz be, vagy hosszadalmas a rendelés, a vevő könnyen megszakítja a folyamatot.
-
Bizalomhiány a fizetésnél
Hiányoznak a biztonsági ikonok, vásárlói vélemények? A vevők bizonytalanságból is otthagyják a kosarat.
-
Rejtett költségek, hiányzó információk
Ha a végösszeg nem átlátható, vagy nincs információ szállításról, visszaküldésről, a vásárlók inkább távoznak.
Miért fontos a kosárelhagyás folyamatos mérése és optimalizálása?
A kosárelhagyás nem egyszeri probléma, hanem folyamatos kihívás, amit rendszeresen figyelni és kezelni kell. A vásárlók viselkedése folyamatosan változik: új technológiák, piaci trendek, versenytársak akciói is hatással lehetnek rá. Ezért szükséges a folyamatos adatgyűjtés, tesztelés és finomhangolás, hogy mindig a legjobb eredményt érd el. Akár új termék, új akció, vagy webshop fejlesztés indul, mindig érdemes újraértékelni a vásárlási folyamatot.