A Hutzi Outlet számára örömmel vállaltuk a webáruház teljes arculatfrissítését és funkcionális fejlesztését. Ügyfelünk világhírű márkákat kínál, mint Tommy Hilfiger, Calvin Klein, Abercrombie & Fitch, Asos, Bershka és Misguided, mindezt verhetetlen outlet árakon, és céljuk, hogy vásárlóik kompromisszumok nélkül, kedvező áron frissíthessék ruhatárukat. Mi, mint kreatív marketing ügynökség, kiemelt figyelmet fordítottunk a Hutzi Outlet egyedi igényeire. Feladatunk az volt, hogy az UNAS alapú webáruházukat egy teljesen új arculattal és funkciókkal vértezzük fel, miközben biztosítjuk a gördülékeny és egyszerű használatot.
Az előző fejlesztés nem hozta a várt eredményeket, így mi az oldal teljes átalakítására összpontosítottunk, beleértve a betűtípusok, színek és grafikák optimalizálását, valamint olyan új funkciók bevezetését, mint a szerencsekerék, popup üzenetek, és integrációk a Google, Facebook és hírlevelező rendszerekhez. A projekt során az ügyféllel szorosan együttműködve, gyors és hatékony munkát végeztünk, mindezt óradíjas alapon, kedvező áron. Külön öröm számunkra, hogy a Hutzi Outlet tulajdonosa maximálisan elégedett volt a végeredménnyel, és úgy érezte, hogy tökéletesen eltaláltuk azt a stílust, amit mindig is megálmodott. Az elismerésük számunkra a legnagyobb motiváció, és büszkék vagyunk arra, hogy ilyen rövid idő alatt sikerült megvalósítanunk a projektet.